Nicekoru

Nicekoru Oyn verkkokauppa toimittaa tilauksia sekä Suomeen että ulkomaille. Tilauksen voi tehdä verkkokaupassa (ks. “Tilausohjeet”). Valitettavasti emme voi ottaa tilauksia vastaan puhelimitse, kirjeitse tai faxilla.

Tilaukset voidaan maksaa heti tilauksen yhteydessä kotimaisten pankkien korteilla :

Nordea
Osuuspankki
Sampo Pankki
Tapiola
Aktia/Pop/SP
Handelsbanken
Ålandsbanken
S-pankki

Luottokortit:

Visa
Visa Electron
Business Eurocard
Mastercard

tai ennakkomaksuna etukäteen yrityksemme tilille ennen toimitusta. Ennakkomaksua varten lähetämme maksutiedot asiakkaan sähköpostiin yleensä viimeistään muutaman tunnin kuluessa siitä, kun tilaus on lähetetty meille.

Toimitamme tuotteet postitse mahdollisimman nopeasti sen jälkeen, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Toimitusaika on normaalisti 1-4 vuorokautta riippuen tilausten ruuhkaisuudesta. Pyydämme huomioimaan, että toimitamme tilaukset siinä järjestyksessä kuin ne näkyvät maksettuina. Poikkeuksellisista toimitusajoista esim. messujen tai lomien vuoksi ilmoitamme aina verkkokaupan sivuilla.

Postimaksu on 1,60 euroa/lasku, paitsi lasitöissä, joissa postimaksu tulee painon ja särkyvän lisän mukaan. Lähetämme laskutusasiakkaille vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse ja toimitamme tuotteet 1-4 päivän kuluessa. Pidätämme oikeuden evätä laskutusmaksutavan esim. asiakkaan maksuhäiriöiden vuoksi.

Yli 100 euron tuotetilaukset postitetaan asiakkaalle kotimaahan ilman toimitusmaksua (paitsi lasityöt). Pakettitoimitukset toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan. Alle 100 euron tilauksista perimme lähetyskuluina vain yhden kiinteän maksun, 1,60 euroa, joka sisältää kaikki toimitus-, pakkaus- ja postituskulut, paitsi lasitöissä tulee postimaksu painon mukaan + särkyvän tuotteen lisä. Muissa paitsi lasitöissä, tilattujen tuotteiden hinnan lisäksi peritään siis aina maksimissaan vain 1,60 euroa riippumatta tuotteiden määrästä tai lähetyksen koosta. Suomen rajojen ulkopuolelle lähetettäviin tilauksiin lisäämme 1,60 euron toimitusmaksun lisäksi ulkomaantoimitusmaksun, joka on 7 euroa. Toimitusmaksu Suomen ulkopuolelle on siten 8,60 euroa.

Tilausvahvistukset

Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa näytölleen tilausvahvistuksen. Asiakas saa lisäksi sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen käsittelyyn ottamisesta, jos hänen sähköpostiosoitteensa on Nicekoru Oy:n käytettävissä.

Toimitusajat

Toimitusaika riippuu tilattujen tuotteiden saatavuudesta. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 2 – 14 arkipäivää.

Yleistä

Helmien valmistuserien välillä voi olla eroja esimerkiksi muodoissa ja värisävyissä. Tämän vuoksi suosittelemme tilaamaan samaan työhön tulevat helmet yhdellä kertaa. Nicekoru Oy ei vastaa helmien ja tuotteiden värinkestosta. Esimerkiksi hopeasisushelmet voivat tummua ajan kuluessa.

Verkkokauppamme tuotekuvien yhteydessä on mahdollisuus katsoa kutakin tuotetta suurennoksena. Mikäli tilaamasi tuote ei jostain syystä kuitenkaan vastaa odotuksiasi ja haluat palauttaa tuotteen on kaikilla tuotteilla täysi palautusoikeus 14 vuorokauden ajan tuotteiden vastaanottamisesta. Palautuskäytännöstä voi tarvittaessa kysyä tarkemmin joko sähköpostitse merja@nicekoru.fi tai puhelimitse 040 – 661 9090.

Tilaajan tulee olla yli 18-vuotias, tätä nuoremman henkilön tilaukset ja maksusuoritukset tulee tehdä vain hänen huoltajansa toimesta.
Nicekoru Oyn -verkkokaupan sivuilla olevien kuvien ja tekstien osittainenkin lainaaminen ilman Nicekoru Oyn kirjallista lupaa on kielletty tekijänoikeuslain nojalla.

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautuksen postikulut maksaa ostaja.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:
Nicekoru Oy
Kivimäenkatu 19
33820 Tampere

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tilaukset@nicekoru.fi tai postitse:
Nicekoru Oy
Kivimäenkatu 19
33820

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Nicekoru Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Nicekoru Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.